همانطور که هر روز وظایف کاری خود را شروع می کنم، یک برنامه وجود دارد که همیشه ابتدا آن را راه اندازی می کنم.
نه - من در مورد برنامه پردازش کلمه یا مرورگر اینترنت خود صحبت نمی کنم.
قبل از اینکه یک کلمه بنویسم، همیشه از میزیتو برای برنامه ریزی روزم استفاده می کنم. این یک ابزار فهرست سازی است که به شما امکان می دهد کارهای روزانه خود را به کارت های قابل ردیابی تبدیل کنید که می توانند به لیست ها سازماندهی شوند.
من هر روز از میزیتو استفاده می کنم تا کارهای بزرگ را به قطعات کوچکتر تقسیم کنم، آنها را اولویت بندی کنم و ضرب الاجل تعیین کنم. همچنین میتوانم پیوستها را اضافه کنم، چکلیستهای کوچک ایجاد کنم و برچسبهایی را برای مدیریت آسانتر کار اضافه کنم.
با وجود تمام این ویژگی ها، استفاده از میزیتو کاملا رایگان است. صرف نظر از این، شما آزاد هستید که از جایگزین های دیگری مانند برنامه داخلی "Reminders" برای Mac و "Sticky Notes" برای Windows استفاده کنید.