در اینجا یک وضعیت سخت وجود دارد:
شما می توانید همه کارها را از نظر سئو به درستی انجام دهید و باز هم از صفحات نتایج موتورهای جستجو کلیک نکنید.
اگر این مشکل را دارید، ممکن است از سرفصل هایی استفاده نکنید که می تواند علاقه کاربران موتورهای جستجو را برانگیزد.
چه آن را دوست داشته باشید یا نه، یک عنوان می تواند به تنهایی خوانندگان بالقوه را دور کند یا آنها را به پست شما دعوت کند. به این ترتیب، باید توصیفی، تفکربرانگیز و کاملاً بهینه باشد.
CoSchedule Headline Analyzer ابزاری عالی است که به شما کمک می کند تمام این کادرها را بررسی کنید. بر عواملی مانند طول، تعادل کلمات و احساس خواننده تمرکز دارد.
این چیزی است که قبلاً باید در مورد من بدانید:
من طرفدار شدید محتوای طولانی هستم که پر از اطلاعات است.
تنها مشکل این است که می دانم بسیاری از بازدیدکنندگان واقعاً تمام پست ها را از ابتدا تا انتها نمی خوانند. این درست است اگر آنها اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را به سرعت به اندازه کافی پیدا نکنند.
برای افزایش ماندگاری خواننده، استفاده از عنوانهای فرعی تا حد امکان در هنگام ایجاد پستهای طولانی را ضروری میدانم. به هر حال، اکثر خوانندگان، پستی را مرور می کنند تا به دنبال هر چیزی باشند که توجه آنها را جلب کند.
چند عنوان فرعی را باید هدف بگیرید؟
Yoast توصیه می کند برای هر 300 کلمه در مقاله خود یک عنوان فرعی اضافه کنید.
پیشنهاد می کنم هر زمان که می توانید به این قانون پایبند باشید تا قابلیت اسکن محتوای خود را به حداکثر برسانید. فقط در مورد تجاوز از این حد در مواردی استرس نداشته باشید - احتمالاً خوانندگان شما می توانند شما را به خاطر آن ببخشند.
تهیه لیستی از کلمات کلیدی برای ایده محتوای شما تنها یک قطعه کوچک از پازل است.
هنگامی که در واقع در حال نوشتن پیش نویس خود هستید، باید همچنین بدانید که در کجا کلمات کلیدی خود را وارد کنید.
قانون کلی برای همه کلمات کلیدی این است که حداقل یک بار در مقاله ذکر شوند. در مورد مکان ها، مواردی که باید به خاطر بسپارید در اینجا آمده است:
اگر می خواهید سایت خود را برای سئو بهینه کنید مکان های مهم دیگری برای قرار دادن کلمات کلیدی خود وجود دارد. آنها توضیحات متا هر پست و متن های لنگر پیوند داخلی هستند.
بعداً در بخش "بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو" هر دو مرحله را پوشش خواهیم دادیکی از بزرگترین اشتباهات که بسیاری از وبلاگ نویسان جدید مرتکب می شوند این است که تحقیقات کلمات کلیدی را بدیهی می دانند.
به یاد داشته باشید، استراتژی کلمه کلیدی شما به تنهایی می تواند بازاریابی محتوای شما را ایجاد یا شکست دهد. این می تواند صدها بازدید کننده از پست شما جذب کند یا منابع شما را با محتوایی که هیچ کس نمی خواند هدر دهد.
با وجود این، برخی از وبلاگ نویسان تمایل دارند هنگام نوشتن مقاله از تحقیق در مورد کلمات کلیدی صرف نظر کنند.
اگر حتی نمی دانید تحقیق کلمات کلیدی به چه معناست، این پست ها شما را در مسیر درست قرار می دهند. اما اگر با موضوع آشنایی دارید اما به نتایج دلخواهتان نمی رسید، درادامه این راهنما را بخوانید .
به طور خلاصه، امروزه تحقیق موثر در کلمات کلیدی به معنای یافتن کلمات کلیدی است که عبارتند از:
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که چندین ایده کلیدواژه مرتبط با موضوع محتوای شما را فهرست کنید. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط در یک صفحه، می توانید از همه کاربرانی که آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند ترافیک ایجاد کنید.
برای Master Blogging، من برای هر مقاله حدود 10 کلمه کلیدی انتخاب می کنم، اما هرگز کلمات کلیدی را در جایی که به آنها تعلق ندارند، استفاده نمی کنم.
به عنوان یک نکته حرفه ای، من از میزیتو برای تشکیل چک لیست کلمات کلیدی برای پیگیری آن کلمات کلیدی هنگام نوشتن استفاده می کنم.
SEMrush ابزار تحقیق کلمات کلیدی من است، اما جایگزین های عالی مانند Serpstat و KWFinder وجود دارد.
هر وبلاگ باید از روز اول یک فرم تماس کاربردی داشته باشد، صرف نظر از اینکه آیا برای تولید سرنخ آماده هستید یا خیر.
مراحل درگیر در اینجا به پلتفرم وبلاگ نویسی انتخابی شما بستگی دارد. برای پلتفرم های محبوب مانند Wix و WordPress، راه حل نیاز به ادغام یک افزونه دارد.
به عنوان مثال، وردپرس از تعداد زیادی افزونه فرم تماس پشتیبانی می کند که استفاده از آنها رایگان است. محبوب ترین فرم تماس 7 با بیش از پنج میلیون نصب فعال است.
برای استفاده از فرم تماس 7، یک فرم جدید با کلیک کردن روی "تماس" و "افزودن جدید" از داشبورد خود ایجاد کنید. این افزونه به شما امکان می دهد فرم تماس خود را با ویرایش قالب از پیش ساخته شده، که از قبل شامل کدهای مورد نیازتان است، بسازید.
پس از ساخت فرم تماس خود، می توانید آن را با استفاده از یک کد کوتاه تولید شده خودکار به هر صفحه یا پست اضافه کنید. میتوانید این را در بخش «فرمهای تماس» در منوی افزونه پیدا کنید.